Think Gina

 
 

 

 
   
 
סוככים

סוככים חשמליים – השוואת מחירים כאשר אנו מעוניינים לאתר סוככים חשמליים, לבטח המחיר יהיה חשוב ביותר. אחרי הכל לא מדובר במוצר להרכבה


פורסם: 11/3/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית סוככים

סוככים חשמליים – השוואת מחירים

כאשר אנו מעוניינים לאתר סוככים חשמליים, לבטח המחיר יהיה חשוב ביותר. אחרי הכל לא מדובר במוצר להרכבה עצמית אלא במוצר שדורש גם ידע בחשמל וגם ידע בתשתיות ועל כן רק איש מקצוע יוכל להתקין זאת. כמובן שהוא יהיה מטעם החברה בה רכשנו את הסוכך. יחד עם זאת, חשוב לדעת מלכתחילה מאיזו חברה משתלם לרכוש ומאיזו לא. כך תבדקו זאת לפרטי פרטים.
 
אספו כמה שיותר נתונים אודות סוככים חשמליים
 
בדקו מהי מהירות המנוע של הסוכך, כמה מהר הוא מתקפל, ומהי שביעות הרצון שלכם מהעיצוב שלו. דלו גם את מחירי הסוכך, וכך תוכלו לחשוב ראשונית לבד – באיזה סוכך המחיר היקר מוצדק ובאיזה לא. בהתאם לכך, סננו שכן אחרי הכל זה הולך להפוך להיות ההתקן הביתי שלכם ולא של אף אחד אחר: זה צריך להיות מוצר שאתם באמת אוהבים ומוקירים.
 
שאלו מומחים או דיירים שרכשו בעבר סוככים חשמליים
 
הם יוכלו לשפוך לכם יותר אור על התמונה ולהציג לכם מידע מתי הסוכך אכן מצדיק את מחירו ומתי זה לא לגיטימי ולא צריך לתת לזה יד. כך, תהיה לכם פרספקטיבה לגבי חברות הבוטיק באמת בתחום סוככים לבית. המשיבים ישיבו לכם בהתאם לחומרי הייצור של כל סוכך, אמינותו, הפונקציונליות שלו, ואף יתריעו על בלאי או מסיח שהם חוו, אם ישנו: חדיר מים, מתבלה מהר וכד'.
 
הגעה לסוכך הזול מההיבט הצרכני
 
לחילופין – ישניה האופציה ללכת לפי הצינורות המקובלים, לבדוק בגוגל מי היצרן ומי היבואן של הסוכך, ולגשת ישירות אליו לקבל מחיר אטרקטיבי ביותר. חשוב לבדוק את שניהם שכן לעתים יש ליצרנים הסכם עם יבואנים לפיו המחיר של האחרונים זול יותר על אף שהם לא יצרו את המוצר, וזאת על מנת לרכז את מאמץ המכירות אצל היבואן. היצרן יוכל להמשיך לעסוק בייצור, כנדרש.
 
אם אתם רוצים לצאת עוד יותר בזול – אתרו יבואנים מקבילים: יבואנים שלא עובדים עם היצרן הראשי ודאגו לקנות סחורה שלו לא דרכו אלא דרך צד שלישי כלשהו. שם, תוכלו למצוא מחירים באמת אטרקטיביים אבל יהיה הרבה יותר קשה לנסח הסכם אחריות בקונסטלציה זו, אלא אם כן היבואן המקביל הבטיח אישית לטפל באחריות שלכם. היצרן, אשר לא ממנו נרכש המוצר, לא בטוח שהוא ייקח על עצמו את האחריות לתעודת המוצר.