Think Gina

 
 

 

 
   
 
דלתות

דלתות פרופיל בלגי ברזל כאשר אנו עוסקים בסוגיה כמו דלתות פרופיל בלגי ברזל – אנו מכוונים לשני רבדים שצריך לקחת בחשבון: המראה של הפרו


פורסם: 11/3/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית דלתות

דלתות פרופיל בלגי ברזל

כאשר אנו עוסקים בסוגיה כמו דלתות פרופיל בלגי ברזל – אנו מכוונים לשני רבדים שצריך לקחת בחשבון: המראה של הפרופיל והמראה של הזגוגית. זה לא עניין של מה בכך משום שבדרך כלל אנו רגילים שחלון זה חלון ודלת זו דלת, ופתאום הדלת ממלאת גם את תפקיד החלון, וזה עלול להפתיע. לכן, חשוב להכיר את סוגי הזגוגיות אשר, כפי שניתן יהיה לראות, לא חייבות להיות שקופות לגמרי כלל ועיקר.

בחירת הפרופיל
 
אפשרות אחת לבחור את פרופיל הדלת היא להיצמד לפרופיל הגיאומטרי: או לבחור אותו כשהוא עגול/אליפטי או לבחור פרופיל בן 4 צלעות, לרוב מלבני. אפשרות שניה היא להיכנס לתוך עולם העיצובים הצורניים: מה שקרוי "גילופים" בעולם העץ, ייקרא עבודת מסגור מתקדמת בעולם הברזל. הכוונה היא שעל משטח הברזל יוצר האומן כל מיני צורות שמומלץ לשים לב אליהן: ספירלות, דלתונים כפרופילי 4 צלעות במקום מלבנים, פרופיל בצורה של גלי סינוס וכד'. אם יש לכם סבלנות ואתם בטוחים בצדקת דרככם האומנותית תוכלו למצוא פרופיל בלגי ברזל שיתאים לדלת שלכם והוא ייראה בצורה הזו.
 
בחירת הזגוגית
 
בבחירת הזגוגית יש להתמקד בצבע הזגוגית ובמאפיינים האופטיים שלה. כברירת מחדל, יש לבחור בצבע השקוף אבל זו כמובן לא חובה. ניתן לבחור גם פרופיל בצבע אחר כמו אדום או צהוב. את זה עושים כל מי שלא מעוניינים להשתמש בפרופיל כחלון אלא כפרופיל דקורטיבי בלבד, אבל יש צבעים מאד בהירים ומאד קרים שכן משמשים כחלון: למשל ירוק בהיר או תכלת המקובלים מאד בזכוכית חלונות.
 
באשר לבחירת האופטיקה, חשוב לבחור את מה שאתם מעוניינים שהזגוגית תעשה: תשמש חלון דו כיווני, חד כיווני, לא תשמש בכלל בתור חלון וכד'. בנוסף להיבט האופטי, מומלץ לעטר את הזכוכית באלמנטים כיד הדמיון הטובה עליכם, למשל עיטור הזגוגית בהתזת חול או בהטיה של מראה הזכוכית מישר לפרבולי על מנת ליצור לה צורה מיוחדת שתיטיב עם האזור בו אתם מתקינים את הדלת.
 
כאשר הפרופיל והזגוגית מתאימים זה לזו, ושניהם כיחידה אחת מתאימים לניסוח העיצוב של הבית שלכם, כמובן שהתוצאה היא שביעות רצון מלאה שלכם וכבוד רב שתסבו לעצמכם מול האורחים והשכנים. בהצלחה!